FAQ

 

  • Ik heb besteld, maar geen bevestiging hiervan gehad. Hoe kan dit?
    De bevestiging is dan waarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen dus kijk daar even. Vind je ook daar geen bevestiging, dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling gewoon is doorgekomen en z.s.m. wordt verzonden. Twijfel je, dan mag je altijd mailen.

 

  • Ik heb mijn bestelling reeds betaald, maar toch krijg ik een factuur gemaild. Hoe zit dit?
    Wanneer je iets online bestelt, krijg je altijd een factuur. Het is eigenlijk hetzelfde als het bonnetje dat je in de winkel krijgt. Een factuur betekent dus niet per se dat je nog iets moet betalen. In de factuur staat ook aangegeven dat de betaling voldaan is en dat er geen openstaand bedrag is.

 

  • Maak je de producten zelf?
    Ik ontwerp alles zelf, maar ik laat alles door een professionele drukker afdrukken. Op die manier zijn de producten van de beste kwaliteit.

 

  • Waar draait jouw webshop op?
    Mijn webshop draait op WordPress en heb ik zelf gebouwd. Dit is namelijk ook iets wat ik graag doe: websites en drukwerk ontwerpen.

 

  • Komen er nog nieuwe ontwerpen in je shop?
    Ja, ik ben constant bezig met het ontwerpen van nieuwe kaarten, posters, invulboeken en andere producten die ik in de shop kan zetten. Heb je wensen? Mail me dan.
  • Ik wil graag met je samenwerken, hoe kan ik je bereiken?
    De makkelijkste en snelste manier om me te bereiken is via e-mail of Whatsapp. Het e-mailadres is info@kersopdekaart.nl Gebruik liever geen Facebook of Instagram hiervoor, want dan is er een kans dat ik het over het hoofd zie.

 

  • Zijn je producten ook beschikbaar voor retailers?
    Nee, Kers op de Kaart is een one womans show, waardoor het op dit moment (nog) niet haalbaar is om de producten ook voor retailers aan te bieden.